fredag 11 april 2008

Talang!!!

Har precis sett kvällens Talang 2008 och fick genast en favorit, som både sjunger en låt jag älskar och dessutom har en röst som är outstanding.

Kika på henne här: http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.376633

Just nu är jag så otroligt less på TV-reklam. Har förut inte stört mig så mycket på det, men nu tycker jag att vissa kanaler visar reklam hela tiden. 15 minuter och så är dte reklam liksom... Suck! En gång i halvtimman kunde väl räcka?

Just nu tittar min sambo på nåt program från Ibiza och jag fattar inte hur en del människor tänker... eller inte tänker snarare...
För att inte snacka om underhållningen på hotellen... =(

Har läst en bra barnbok för Mallan idag. Herr Peabodys äpplen heter den och är skriven av Madonna. Hon har skrivit flera bra barnböcker och nu har vi läst alla och införskaffat fyra av dem. De är verkligen riktigt bra tycker jag, och de innehåller ett budskap. Den vi läste idag handlar om att sprida rykten. Mycket pedagogisk!!!

Inga kommentarer: