torsdag 19 februari 2009

Nästa steg mot "new me" ;-)

Ny frisyr! Fick mig en totalrenovering av svägerskan igår! Klippning, färg, vaxning, smink, plockning (låter som jag vore en kyckling eller nåt haha!). Dessutom massagestol! Såååå gött! Mer än 3 timmar tog det! Rena SPA-upplevelsen! TUSEN TACK för detta!


Såhär fräckt blev det!!! Synd bara att hon inte hade nåt medel för att ta bort dubbelhakor... ;-)

För övrigt blir nog nästa steg att skaffa linser igen... Och nya glasögon med för den delen...

10 kommentarer:

Lina sa...

Men hallå...vart tog Sara vägen?:o)
Jag måste brasäga...WOW!!!! Du var snygg innnan men fy tusan vilken omförvandling...Nice!! ;o)

Anonym sa...

Super snyggt!

Anonym sa...

Traktens kvinnor är härmed varnade. Håll i era karlar!

Anonym sa...

Sara vad fiiiin du blev i håret, super häftigt. trodde knappt det var du :) hehe

Anonym sa...

ooo my, uppmana din karl att hålla i dig! :)
du passar verkligen i det korta o lite "halvkorta" eller vad man nu skulle säga :)

ursött ju!

Anonym sa...

Sååå snygg brud!!! Hot chicken...hihihi!

Anonym sa...

Super snyggt. En helt ny Sara. Men du får inte ut och åka med min man iallfall. Fast jag är inte hemma i helgen så passa på du haha. Så nu fick jag ju se vart mina pengar gick då ............

Kram kram

Emma sa...

Wow vad snyggt, det passade du kanonbra i!!!=) Som gjort för dejjj.Ha det bra, kram emmsan

Fnissi sa...

Hahaha, söta ni e! Jag tackar särskilt för fg:s kommentar som förlängde mitt liv med flera kilometer. Tror inte att det e nån fara hörru du...

så nu vet jag vilken man jag ska leta reda på och åka bil med i helgen då... synd bara att jag inte kommer att hinna det.... ;-)
KRAAAAM

Jenny sa...

snygging! vilken avancerad frisyr. jag är imponerad!