måndag 15 oktober 2012

Linedancejubileum

I lördags firade Carinas Linedancers 5 årsjubileum. Det var kanonroligt! Jag tror att Carina har ett leende på läpparna på precis ALLA kort jag tog där hon är med. =)
Själv var jag DJ - ett passande jobb för mig nu när jag inte kan så många danser längre. Hjärnan orkar liksom inte med. Och jag hinner inte gå nån kurs. Fast jag dansade några danser i alla fall, och fick avsluta med min favvis "Dance with me tonight". Eller förresten - vi avslutade ju med en tribute for Carina - Little red book! ;-D

Jag är innerligt och varmt tacksam för att jag fick vara med på showen - för jag har bara kunnat vara med och träna vid ett och ett halvt tillfälle. Ingen träning - ingen match - är egentligen vad jag är van vid, och jag kunde ju sabbat om jag bara gjort fel. Men jag fick vara med ändå. Det är jag GLAD för, för det var för j-a bra! (för att citera mr Meduza).

Fel gjorde jag. Men inga katastrofer. Jag tänker skylla dem på att min rollfigur värmde upp på samma sätt som Eddie förstås. =)






Tusen tack alla inblandade och alla gäster! SKETASKÖJ var ordet sa Bull!

TACK också till Anders som lagat maten - fy fasiken vad gött det var! MUMS!!!

Skickar en hälsning till mammsen - som är opererad och mått sådär bra efter morfin och annat mysigt. Hoppas du mår bättre i morgon! PUSS!!!

Inga kommentarer: