tisdag 3 november 2015

Böcker!

Hemma och sjuk, men har bra sällskap ändå av alla bra böcker!

Kan rekommendera Bokbörsen om man är på jakt efter någon bok som ej längre kan hittas på t.ex. adLibris och Bokus. Mycket smidigt!

Håller på med en del barn och ungdomsböcker för tillfället. Läste nyss ut Dömd av Pascale Vallin Johansson. Det är dne första boken i Amargi-trilogin, och jag vet inte riktigt vad jag tycker. Jag blir lämnad med en massa frågor och funderingar som jag inte får svar på...än... Kanske känns det bättre efter alla tre böckerna?
En svensk fantasybok med änglar, onda människor, iskyrkor och talande djur. Jag brukar älska fantasy, men i denna boken blir så mycket osagt så den känns ganska mystisk. Jag återkommer när jag läst de andra två böckerna... =)





Inga kommentarer: