lördag 31 december 2016

31 december


Nyårsafton! Jag vaknade knappt. Seg som bara den, den här förkylningen släpper liksom inte riktigt taget.
Vi förberedde vårt nyårsfirande på Fröjevi, och sedan åkte jag hem och lade mig igen.

Kvällen avlöpte väl, och förkylningen drunknade lite i rödvin och bubbel.
Fyverkerierna var så fina! Jag älskar fyrverkerier! Men vi fick också en aha-upplevelse då det gäller vad raketer kan ställa till med. De är inte att leka med.
Jag skulle släppt upp Khom Loy-lyktor, men fick tyvärr strunta i det pga det blåsiga vädret.

Dagens frukost för att chocka kroppen med c-vitamin!


Kvällens maffigaste efterrättsbidrag! Namnamnam...

Det var fler än jag som gillade gulddraperiet! =)

Snor syrrans snapchatbild här - bara för att den är så söt!

Quiztime! 

Dags att skicka bilder och önska alla gott nytt år! =)






Tack alla inblandade i en trevlig kväll!

GOTT NYTT 2017 till er alla!



Inga kommentarer: