tisdag 15 januari 2013

Tre goda feer....minst!

Min dotter har en fantastisk tur. Runt sig har hon en massa goda feer. De fixar allt en liten prinsessa kan önska sig när hon ska på bröllop. Jag är oerhört tacksam för dem alla. Att höra Mallan säga
"- jag tror aldrig att jag känt mig finare"
under bröllopsfesten i lördags var bara så hjärtvärmande!
Så...STORT TACK alla goda feer! Ni är fantastiska!



Jag trodde nästan att kläderna skulle komma fram nu när bröllopet var över... sådär ni vet så att man blir vansinnig på sig själv för att man haft dem framför ögonen hela tiden men inte sett dem. Men nej... de är fortfarande borta... Mysterium!

3 kommentarer:

Nybo-arna sa...

Så fin hon är och så bra det blev men...
VAR är kläderna ni köpte ???
Mystiskt :(

Anonym sa...

åå så fin hon var malin pratade om den där inbakade flätan sminket och dem fina kläderna när vi lekte!! mystist med kläderna då dom som är så fina!!??

maria sa...

Sicken fin dotter ni har!