måndag 19 augusti 2013

Tivedstroll?

Vi hade en väldigt trevlig uppstart i Tiveden. Det var inspirerande, och det ger så mycket att komma iväg och sitta ihop i en stuga och inte kunna gå iväg och greja med saker i klassrummet. Det blir liksom mer effektiv tid. 


Vi avslutade med ett dopp i Vitsand! Säkert mellan 21-22 grader i vattnet. GÖTT! Två strandade valar och tyska nudister kunde skådas i det vackra vattnet. =)


Tog faktiskt kort INNAN jag insåg att några av badarna inte hade badkläder på sig... Men det är ju på så långt håll så det är nog ingen som ser nåt ändå.


Ensam är stark brukar det heta, och jag prövade mina krafter ordentligt vid Stenkälla. Men jag anser nog inte att man är stark ensam. Alla behöver någon.

Mina starka kollegor! Tillsammans!


Det glittrade så fint i det gyllene vattnet!






Tivedstroll såg vi några stycken. Men de såg inte ut som när jag var där med min familj för mååååånga år sedan. De hade liksom ändrat utseende. Tiveden är hur som helst ett väldigt vackert område som triggar fantasin en hel del. SSkulle absolut kunna tänka mig att semestra där lite oftare.

Inga kommentarer: