söndag 1 februari 2009

Nytt liv!



Måste bara få berätta att jag lever ett nytt liv. Ett nytt och mer energirikt liv! =)
Vet inte vad det beror på (Lugnare i kalendern? Sköldkörtel som mår bättre? Fiskolja? Bättre blodtryck?) men det skiter jag i och försöker istället surfa på vågen (man vet ju aldrig när energin försvinner igen!).

Tror att jag är trevligare att leva och bo med nu. Kanske trevligare att umgås med också? Känner mig i alla fall mer glad och på G! GÖTT!

Ville bara säga det...

...och att hunden på bilden inte har något med texten att göra - men det är i alla fall en sådan hund vi ska ha - om det nu blir nån! =)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Toppen, det låter bra. Jag ser fram emot att umgås med er. kram

Jenny sa...

hurra! rid på vågen.

Lina sa...

Åh vilket härligt inlägg, så inspirerande...
Du färglägger redan min vardag...:o)
KRAMAR

Anonym sa...

Åh Sara! Kan det vara att vi kramades lite idag som gör att du känner dej pånyttfödd??
Hursomhelst! Härligt! Snygg hund, vad är det för ras?

Anna sa...

Härligt, du är en fantaskik o underbar människa. Var rädd om dig.

Fnissi sa...

Tack tack för alla fina kommentarer!!!
Puss på er!