måndag 5 maj 2008

Hosta!

Tänk att hosta kan störa så mycket... Särskilt sömnen! Mallan har hosta och får hostattacker ungefär kvällen/mitt i natten/morgonen. Och då vaknar ju jag, så på morgnarna är jag som en zombie. Fast det är ju mest synd om Mallan förstås. Inget kul att hosta så man får ont i halsen och magen.
Tur att vi var på rekreationsresa i helgen, hos vännerna i skogen. =)
Somnade i deras fåtölj två dagar i rad - mitt på dagen! Brukar inte kunna somna så - men var förmodligen jättetrött! Skönt var det i alla fall. Kände mig dock inte så social - och var väl inget supertrevligt sällskap - tyvärr. Som tur är träffas vi nästa helg igen, så jag får väl försöka pigga på mig tills dess!

En annan som jag träffade på sov också på konstiga tider och platser - nämligen igelkotten Ivar.
Han hade nog något fel på sin balans - för han bara föll på sidan emellanåt när han gick. Dessutom låg han direkt i solen och sov - öppet... Inte likt igelkottar, eller hur?

1 kommentar:

Anonym sa...

Stackars Ivar! Men han kanske bara hade vaknat ur sitt vinteride precis och var lite nyvaken far man hoppas! Det klart att man ligger i solen och tinar da!
ar malin mycket sjuk? Jag far kolla nar va kommer hem, vi ska nog boka resan nu i helgen... Alskar dig ocksa!!!