måndag 12 maj 2008

STOCKHOLM i mitt hjärta!

På NTA-kurs i Stockholm! Kungliga Vetenskapsakademin och Långholmen. Himla kul faktiskt!


En mycket god pizza - som vi åt på La Casa. Marinara...mmmm... med bläckfisk! Till efterrätt åt jag världens godaste citronsorbet, MmmmMmmmMmmm!



Pizzorna bakades i vedeldad ugn! GOTT!


Mitt cellskap! =)


Här kan man ju ana hur det sett ut förut.


Min cellkorridor - en cellsam historia...



Min cell!

Modern cell som jag fick ha själv. Mina kollegor hade celldelning och fick cellskap...


TV och gratis bredband! Kanon!


Det är fängslande fint i min cell! =) kika in på www.langholmen.com


På tåget hit förresten - så sprang jag först på Bert Karlsson, och sedqan gick han förbi min sittplats. Hade en grön tröja på sig. Och Henrik har petat Linné i näsan. Jag mötte Lassie! Minsann!

GODNATT!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var fängslande att läsa om dina nya upplevelser som fånge! Ha det bra och hoppas du blir utsläppt tids nog!