torsdag 29 oktober 2009

Linedance


Fattar inte varför, men de nya danserna vi lärt oss fastnar inte lika lätt. En del har jag ju missat genomgångarna på, men den vi lärde oss förra gången var helt borta (och då menar jag HEEEEELT borta - hade någon sagt att jag skulle få en miljon bara jag kunde visa nåt steg i dansen så hade jag inte kunnat det) och många andra var glömda delar på. Suck! Kan man få höst-alzheimers? I så fall lider jag av det. Eller så är det nåt annat.
Konstaterade i alla fall igår att mitt blodsocker är för högt nu igen... Man har inte 7.0 på morgonen... Det är inte sunt. Så nu är det dags att ta sin kropp på allvar. Vem försöker jag lura egentligen??? När jag trycker i mig sött... och hittar på tusen och en anledning till att få göra det. Smyger med det gör jag också. Suck! Bättring!!!

Mer dans behövs alltså... och mååååånga promenader med Millan! Det märks ju när man inte hunnit träna på danserna under veckan.

Dessa danser ska jag träna extra på nu ett tag:
Go mama go
Roomba
Black & white Här finns också en go video...
Jitterbuggin´
Slappin´leather
Respect men när jag hör den låten tänker jag alltid på den här filmen! Och blir alltid full i skratt!

Inga kommentarer: