lördag 19 juni 2010

Ettåring!



Igår firade vi en nybliven ettåring! Så söt och hur charmig som helst! Av oss fick han sommarinredning, i härligt blått med vita moln!



Bilderna är lånade från www.presentnet.se

God mat, trevligt och mysigt sällskap och spännande brännbollsmatch i stadsparken var lite av innehållet under kvällen. Superroligt! Jag lyckades faktiskt få till ett rundslag, trots att jag fick hålla uppe tightsen samtidigt som jag sprang, för de åkte ner hela tiden. :-)

Dessutom öste grabbarna sand till den stora jättesandlådan som numera finns på torggatan. =) Tyvärr glömde vi alla kameror hemma, annars hade det blivit många roliga kort...

Vi åkte nog hem framåt ett, så i dag vaknade vi inte förrän elva. =) M föreslog att vi skulle ta oss en tur till Hjo för att käka och shoppa lite... Men sen kom vi på att det ju är Vätternrundan idag, så det är inte riktigt läge...

Istället sitter vi här hemma och kollar in sändningarna från Stockholm. Dessutom kollar jag på konserten som var igår.

Jag blickar också ut över min torkställning som är full med tvätt som dryper av vatten... Jag kommer att bli känd i Fröjered som "hon som alltid hänger tvätt när det regnar..."

Igår var jag förresten också på en liten utflykt som orsakade en massa grubblerier, funderingar, tankar och väga för- och nackdelar... Hm... Svårt!

Inga kommentarer: