måndag 30 januari 2012

The talk of the town...




I heard it through the grapewine... 

Det kan inte vara kul att vara kändis. Fy tusan. Men jag måste säga att det var väldigt oväntat att få denna förklaring till att Carola synts till i våra trakter så ofta på sistone. Hon har varit på ICA i Tidaholm, Fridene kyrka osv. Jag hade nog trott att det var någon musiker hon träffade här, av jobbskäl. Men en rovdjursspårare som älskare är ju definitvit mer spännande. 

Ja, herregud... Tur att ingen skulle komma på tanken att skriva ett sånt här inlägg om mig och M! 

Tycker nästan synd om dom - som inte får vara ifred. Eller är det så att det är ett val man gör när man blir kändis?

Jaja, han är nog bättre på att skjuta än vad Runar var i alla fall... kan vi hoppas. =)

Och jag måste erkänna - att det är ju betydligt roligare att åka till och från jobbet nu - eftersom man kanske eventuellt kan få en skymt av dom då. 

Fast nu är hon på utlandssemester... Följer henne på Twitter... :-)

...men det slog mig just att hon kanske lägger rökridåer via fågelkanalen?

Inga kommentarer: