onsdag 25 april 2012

Ta mig med en nypa salt...

Ibland hör jag mig själv "utifrån"... och inser att jag låter så jäkla präktig och förståndig. Fast jag egentligen bara talar om vad jag tycker och tänker och vad jag har för erfarenheter. Jag ber er att ta mig med en nypa salt. Väg det jag säger mot det ni har erfarenhet av. Bemöt mig i mitt tyckande genom att tala om vad ni tycker. 
Lyssna på det jag säger, men kom ihåg att det jag säger är ur mitt perspektiv. Det är mina tankar och funderingar, som jag har utifrån det som format mig som människa. 
Ibland är jag egoistisk. Ibland inte så genomtänkt. Ofta väldigt impulsiv och spontan.

Så ta mig med en nypa salt... så ska jag ta er på samma sätt... ;-)

För vi är alla människor. Som handlar, säger och tänker utifrån det som format oss tidigare.

Låt oss försöka förstå varandra, och vara ärliga mot varandra.



Inga kommentarer: