lördag 9 mars 2013

Nuuuu kööör vi!

Efter att ha cyklat och styrketränat (ja jag tog mig faktiskt i kragen) sitter jag nu i mellosoffan. Bidrag efter bidrag drar förbi och jag inser att jag nog kan tänka mig alla som vinnare faktiskt. Har ju haft alla låtarna med på min träningslista senaste tiden och gillar dom allihop.



Jag tycker att de har gjort en riktigt bra show av alla programmen i år. Mellansnacken och uppträdandena emellan har varit riktigt bra.

Så...ja... HEJA alla bidragen då!

Manilaskolans version av Euphoria är MAGISK! Där kom tårarna... Finns det nåt vackrare än teckenspråk? Och deras röster... Vilket mysrys!!!

Spännande röstning! Det är ganska tydligt att länderna i Europa tycker väldigt olika. Tolvorna hamnar på olika bidrag. Spänning spänning!!!
Undrar hur svenska folket röstar???

Mallan är just nu VÄLDIGT nöjd över att Robin är i ledningen...
...........................................................................................................................................................

Säga vad man vill om Carola - men hon är ett fenomen. Och hon är snygg. Skulle inte ha nåt emot att se ut som henne när jag är 46. Och då har jag några år på mig. ;-) När alla sjunger med i Främling inne på arenan så är det sååå mäktigt!
.............................................................................................................................................................

Ja, en förvånad och överväldigad Robin Stjernberg representerar Sverige i år. Mallan är helnöjd. För hon har hejat på honom hela tiden. GRATTIS Robin!



Inga kommentarer: