onsdag 28 januari 2009

Hm...

Gör jag ett bra jobb?????? Hm....

9 kommentarer:

Anonym sa...

Trassel på jobbet eller?

Fnissi sa...

Näe... det e de inte. Bara jag som grubblar lite...

Anonym sa...

Jag är säker på att du gör ett BRA jobb, så det så. kram

Anonym sa...

Jag vet att du gör ett bra jobb.

Lina sa...

Hörredu din "klanka ner på mig själv" Sara....Nu ska DU lyssna på MIG!! JA du gör ett bra jobb. Vet du varför? För att du är en kompetent, proffessionell och fantasifyll pedagog som alla ungar ser upp till (kan jag garantera)...sen att du har fötterna på jorden gör en j-vla massa.
Pina :o)

Lina sa...

när jag e upprörd stavar jag lite si å så...hrmf...:o)

Anonym sa...

Hej, du är välkommen till garaget,ta med dricka! "Mekarn"

Fnissi sa...

Tack för alla goa kommentarer!
Behövde dom...

Anonym sa...

är du rolig eller? klart du gör! jag bryr mig inte ens fråga om vad det är du ska göra, jag är övertygad om att det är bra likväl!
kram!