onsdag 3 april 2013

Tack vare en skoförsäljare...

...fick jag idag nytt hopp vad gäller min onda häl, denna Darth Vader som förpestar mitt rörliga liv. Det finns nämligen skor med rundade sulor. Sist jag testade dom kändes det jätteläbbigt och jag valde ett par andra skor istället. Idag kändes det som att hamna i himlen - för all smärta i hälen försvann direkt. Så himla gött. Så nu har jag shoppat inneskor och walkingskor med rundad sula. Hoppas att kunna komma ut och gå igen. Måste bara vänta på leverans...
Idag gick jag 2,5 km, och det funkade bättre än på länge. Ont gör det, men inte MYCKET ont som det gjorde förut. Håller tummarna för att det är på väg bort. 

Ryggontet som kom med ett ryggskott - det lyckades nog en vän knäcka rätt igen. Han har dolda talanger som naprapat - vem kunde ana det? ;-) Bra blev det i alla fall.

Vädret är fantastiskt just nu! Varm sol som bränner lite lagom gott på huden. Den bränner sakta, sakta men säkert bort snön också. 




Inga kommentarer: