lördag 11 maj 2013

Mucho mucho

Bara lite snabbt vill jag dela med mig av vad jag gjort på sistone, och vad jag hoppas kunna utveckla i lite mer text nån gång när jag har tid:


  • Haft vårfest med skolan till förmån för barncancerfonden - vilken kväll!!!
  • Nästan strypt en fotograf.
  • Fotograferat en annan fotograf - pirrigt men kul!
  • Hejat på FIF13 som spelade match mot Våmb.
  • Tränat fotboll och samlat på mig blåmärken.
  • Pratat tårta med en bröllopskonditor.
  • Gått över Elmia Game Fair - jaktmässa. 
  • Handlat skor till Mallan.
  • Hjälpt M införskaffa klösbräda.
  • Myst med Mölebovänner.

Har en massa foton jag vill sätta tänderna i... eller kanske snarare redigeringsprogrammet på datorn i... men det får vänta ett tag. Hon är fin den där tjejen. Både på utsidan och insidan!



Inga kommentarer: