söndag 12 maj 2013

O-trevligt!

Jag O-gillar starkt att ha en lista med saker som måste göras men som är O-gjorda. Det är O-kul!
Inte O-kej!
Det blir jag stressad av, och det är O-bra och O-täckt och OOOOOOO så irriterande!

Skulle behöva åka iväg för mig själv - isolera mig från omvärlden och bara jobba av den där listan. Fast det går ju inte kom jag på... För det är ju en hel del O-gjort här hemma också. Inte bara jobbsaker på listan med andra ord.

Det är frustrerande att vara lärare på våren. Man hinner liksom inget känns det som. Njut och var ledig på alla härliga lediga vårdagar, tycker folk. Hm... då måste jag jobba. Annars hinner jag inte.

Men bönderna har det värre på våren ändå. Så det finns ju alltid dom som har det värre. Om nu det är någon tröst. ;-)

Jaja... Hade i alla fall en kanonkul dag igår med dansuppvisning först och sedan 20-årsjubileum från nian. Tror jag log hela tiden! Så himla roligt!!!


Inga kommentarer: