måndag 9 november 2009

Små blandade hopp...

...eller kanske mest små blandade tankar! =) Jag har MASSOR att skriva om och bilder att visa från de senaste dagarna. Det har varit intensivt men kul. Hinner tyvärr inte göra dessa evenemang rättvisa pom jag bara slarvskriver ett inlägg liksom detta... så det kommer mer sen!
Men jag kände för att visa er hur det ser ut I skåpen nu också - det känns ju bra att ha lite ordning i dem när de nu är ommålade och fräscha. =)

Att skåpen ser ut som de gör är tack vare inspiration från A, och stor sponsring från en annan A! Tusen tack mina vänner! Skönt att det är ordning någonstans i huset. ;-)

Just nu är Millan trött på att matte jobbar vid datorn. Hon tycker inte att jag ska skriva mer skriftliga omdömen om mina elever, eller blogginlägg... Men jag måste ju bara få berätta att vår "ätstörda" hund är borta. Vi bytte foder, och hon äter numera upp alltihop på väldigt kort tid. =)
Hoppas att det är ett bra foder, för det är så skönt att hon äter ordentligt!
Men som sagt, nedanför ser ni hur hon protesterar mot mattes jobbande i soffan. :-)
Hon är ganska tydlig tycker jag!


Ska bli kul att träffa syskonvalparna snart! Hoppas att vi kan få till lite valpträffar framöver.

Avslutar med ett underbart collage med Aron! Och den som inte kan se hans likhet med farbröderna och även lite morbror - den har problem med synen!

1 kommentar:

Anna sa...

fiiiiiiint sara!!!