måndag 1 mars 2010

Att fylla år...

...var roligare när man var mindre. På senare år har jag tänkt att man kanske t.o.m skulle strunta i att fira sig. Men - det är ju en anledning att dra ihop släkt och vänner och få umgås lite! Man hinner kanske inte prata så mycket med alla som man skulle vilja, men det är ändå roligt tycker jag! Jag har ju inte så stor släkt, och i år var mamma och pappa sjuka, vilket gjorde att syrran och svågern representerade min släkt. Jag minns mina kalas som liten, som enbart bestod av mig och en massa vuxna. Förutom min "syrra" förstås, men hon var ju 7 år äldre så hon tyckte väl inte att det var jättekul att leka med mig. =)
Därför gör det mig glad att ha huset fullt med barn som leker och en massa vänner som pratar - det är ett gott ljud! =)
Tack alla goa vänner för att ni finns! <3

Jättefina presenter fick jag också!!! TACK!!!

Inga kommentarer: