måndag 15 mars 2010

Varför är jag inte gift än?

Bilden är lånad från www.scraplyckan.e-butik.se


15 bra svar på frågan: "Varför är du inte gift ännu?"

1. Du har inte frågat mig ännu...
2. Jag hoppas kunna göra något meningsfullt med mitt liv...
3. Vaddå? Och ödelägga mitt fantastiska sexliv???
4. Ingen skulle tro mig om jag bar vitt...
5. Det är nog bara tur, tror jag...
6. Min fästman väntar på sin frigivning...
7. Vet du hur svårt det är att få tag på två biljetter till Mamma Mia???
8. Jag väntar tills jag kommer upp i din ålder...
9. Jag har redan nog med tvätt, tack!
10. De ha rprecis öppnat en schysst singelbar i mitt kvarter.
11. Gifta mig??? Då förlorar jag alla pengar jag lagt på kontaktannonser.
12. Vi vill verkligen gifta oss, men min älskares fru gillar inte idén.
13. Varför är du inte smal?
14. Jag tror inte på sex efter äktenskapet!
15. Det finns ju betydligt trevligare sätt att binda sig på ;-)

*fniss*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har ett bra tips som jag fick på en föreläsning. Använd alternativ frågor.
Tex. Fråga M om du ska gift dig med honom eller med någon annan ;)

Kent skulle aldrig gifta sig, men han kunde inte hålla sig, haha.

Lycka till.

Kram kram Annki

maria sa...

haha, älskar punkt 12!
=)