tisdag 26 juli 2011

BLOPPIS!!!

Dags att rensa ur bland Mallans lekstugegrejer. Här kommer därför en Blogg-loppis - en BLOPPIS!

Hör av er om det är nåt ni vill ha! Eventuell frakt tillkommer!

 Städset 20:-

 Halsband 5:-/st

 Paj i trä, med kniv. 30:-

 Mini-stavmixer 20:-
Drivs med batteri och fungerar finfint!

 Potta till barn 20:-

 Liten väska 10:-

 Söt väggkrok i plåt 10:-

 Spegel, prinsessa/prins med krokar. 50:-

 Brödrost i trä 30:-

 Keramiktavla 20:-

 Liten gåsapåg 10:-

 Strykjärn 10:-

Dammsugare 20:- Den har förr fungerat med batterier, men ett batteri hade ärgat så jag vet inte om den fortfarande funkar. För föräldrar jag kan tala om att det i så fall är lika skönt att den är tyst, för den har ett bedrövligt ljud... ;-)

3 kommentarer:

Mamma sa...

Hej jag kan tänka mig leksakskökssakerna o städsetet om de är lika fint i verkligheten som på bi. ld;-)

Fnissi sa...

Du får gärna kika på dom först, hör bara av dig om du har vägarna förbi! =)

Anonym sa...

Hej!
Jag är jätte intresserad av den blåa spegeln med krokar, finns den kvar? Mvh Lisa
Tel: 0735371704