söndag 3 juli 2011

Helt i enlighet med bloggtiteln...

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: "efter-fotbollstränings-trött-på-ett-skönt-vis" =)
Favoritgodis: Tyvärr allt för mycket, men har just nu totalstopp på sötsaker...
Är det nåt du absolut inte äter: sill, korvkaka, palt
Kläder just nu: hm... precis duschat...så, inga alls...
Musik just nu: Koltrastsång
Vad sa du senast: Gå och lägg dig nu!
Sommarplaner: Ulricehamn, Kolmården, 9-årskalas och spontana grillkvällar!
Fisk eller badkruka: FISK på många sätt och vis!
Saft eller alkohol: Well, får ju inte dricka sött heller så... då får det väl bli alkohol då... =)
Hur många kuddar sover du med:1 som är noga utvald...
Favoritväder: 20 grader, sol och lätt bris, samt skugga i närheten!
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Lilly (så är jag inte fast särskilt länge), Lillys manual, mobilen
Morgon- eller nattmänniska: Definitivt natt!!!
Sparare eller slösare: Hm... slösar...
Bästa film: Den gröna milen är en av alla favvisar!
Tror på liv på andra planeter: Liv ja... men mänskligt liv? Ingen aning!
Har du några homosexuella vänner: Ja, jag förutsätter dock att alla mina vänner är sexuella på ett eller annat sätt och delar inte in dom i bi, homo och hetero, osv...
Tror du på mirakel: Jajamän!
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid:Svar JA!
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja, jag vill se mig sådan. Och försöker oftast. Men misslyckas ibland.
Bio eller promenad: Bio
Är du kittlig: Jaa... men inte på vanliga ställen! =)
Snarkar du? Jag får nog tyvärr erkänna att jag gör det emellanåt. :-(
Stjärntecken? Fisk
Rädd för insekter? Nej, men jag gillar inte alla... Eller jo - FÄSTINGAR är jag livrädd för, de är såååå äckliga med alla sina sjukdomar som de sprider!!!
Äckligaste insekten: FÄSTING!!!
Största svaghet: Taskig karaktär
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
läsa andras tankar? Eller inte kanske...
Vad vill du jobba som? Fotograf
Chips, morötter eller godis? Ja, morötter får jag ju äta...
Pizza eller hamburgare? Pizza
Skriver du dagbok? Bloggar... men har förut skrivit dagbok väldigt mycket.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Tatuering har jag grunnat på
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.): STÖKIGT!!! Välstädat är det bara i typ en halvtimme, sedan är det stökigt igen.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump?: Never in my life!
Vilken hand håller du gaffeln i ?: höger
Är du rädd för blod? Nepp
Saltar du på maten? Väldigt sällan
Vad gör du om du får hicka? dricker vatten
Röker du? Aldrig ens testat, så totaläckligt verkar det!
Snusar du? bara kysst en snusare (vilket kan kvitta...)
Använder du knark? Nehepp, kommer aldrig att inträffa!
Kaffe, te eller inget? Kaffe & te!
Har du en besatthet? Min blogg är jag nog besatt av... tror jag...

Inga kommentarer: