söndag 18 mars 2012

Gladys glädjer

Här kommer lite bilder och ett klipp från en jättehärlig konsert i Tidaholms kyrka idag! Gladys del Pilar var med, Harmony Gospel och Himlakul. Jag måste säga att det roligaste var att höra Himlakul sjunga - och det KAN bero på att Mallan är med där... =) Men de andra var ju också bra - och hela kyrkan svängde!


 Autografskrivande förstås!

 Kören Himlakul!

 Mallan med sin fadder och sitt fadderbarn


En kram från Gladys som garanterat kommer att visas i skolan i morgon! "Hon har vunnit melodifestivalen mamma - och hon var med i år också!" ;-)


Lisa gör ett kanonjobb - man kan säga att hon är rätt kvinna på rätt plats. Idag tror jag att hon välkomnade en person till kyrkan som någon annan hade avvisat. Sådan är hon - generös! Vet inte om jag uppfattade situationen rätt - jag kan ha haft fel - men det verkade vara så. 

 Goa barn - så olika och ändå funkar de kanon ihop!

En fantastisk musiker - Gergana är helt suverän vid pianot.

Tack alla medverkande - icke att förglömma fantastiska musiker - för en härlig konsert!


1 kommentar:

Anonym sa...

Synd att jag inte kunde gå :( hade gärna varit där. Kram MammaMia