söndag 4 mars 2012

Julia Jonsson - min favoritfotograf i Sverige!

Idag blev jag och Mallan fotograferade av Julia Jonsson som jag skrivit om många gånger här på bloggen. Hon är min favoritfotograf här i Sverige! Min moster står ju högst upp på fotograflistan, men hon befinner sig ju inte i Sverige. =)

Det var jätteroligt, och mysigt! Mallan hade lite solkattsskräck, och Julia fick nog många roliga miner på kort. Hihi! 
Får fler foton sen, men här är ett som jag vill dela med mig av - som är så mysigt tycker jag! Jag gillar fångade ögonblick! TACK snälla Julia! Jag kan verkligen rekommendera er att anlita henne!


3 kommentarer:

Jenny sa...

Ja, vilken fin bild! Vad fina ni är- och lika! kram

Anonym sa...

SÅ gulliga ni är !!!!! Hon är jätteduktig hon Julia !!! Kramisar MammaMia

Nybo-arna sa...

Snygga tjejer båda två och lika glada och lika :D