fredag 16 mars 2012

Time flies...

...och jag kryper... =) Njae, men den här veckan har gått fort, och utan att jag fått särskilt mycket gjort. Det började i söndags med att jag och M gick en långpromenad - vi hittade en ny väg att gå. Sedan började mitt knä att värka. Så ingen dans blev det på kvällen... :-(

I måndags morse vaknade jag med hjärtat i huvudet - åtminstone kändes det så. Det pulserade och jag kände mig febervarm. Influensa trodde jag att det var, men inget mer hände under dagen. Inga förkylningssymtom eller så. Men huden hettade, och jag kan tänka mig att klimakteriet känns ungefär så.
Kunde det vara blodtrycket? Nej, besöket på vårdcentralen visade att trycket var under kontroll. Däremot hade mina sköldkörtelvärden ökat - så kanske kan det vara det? Inväntar läkarens funderingar...

I tisdags körde jag mamma till röntgen, för hon har ont i sin höft. Sedan invigde jag den nya motionscykeln som jag fått låna. En mycket trevlig apparat - tackar för det lånet!!!

I onsdags var jag på Aqua Vitalis - arenabadets SPA i Skövde. Sååå gött! Mest gillade jag nog det härliga solrummet. Tänk att få sitta i solen utan att behöva vara orolig för att man ska få soleksem!

Lite virkning, bebisfotografering, kofotografering och sedan hade veckan gått! I morgon är det fotbollscup och sedan ska jag hjälpa till att servera revybesökare. Fast först får dte bli en promenad på morgonen. Motionen har nu blivit ett behov - och det är såå skönt. Som tur är märks det också på min viktkurva! =)




1 kommentar:

lina sa...

Äntligen nånsom förstår vad jag menar. om man skulle ta allt jag skiver på allvar skulle jag blivit inlåst på psyk för länge sen. jag skriver för att rensa hjärnan. harså mycket fantasier o tankar som måste komma ut. ibland blandas dom och då blir det dumt.
Fantastiska bilder på dom söta kossorna du tagit. snart är det väldags för vårutsläppet?