fredag 26 juni 2015

Festivalplanering

Sitter i min ensamhet och planerar för mitt livs första festival. Ja, så är det faktiskt. I alla fall minns jag inte att jag någonsin varit på nån festival förut. 38 år och festivaloskulden ska tas. Jojomänsan... Det är mycket jag inte gjort än i livet.

Ser fram emot dessa programpunkter under Törebodafestivalen:

Torsdag 2 juli
Elisas
Loreen
Stiftelsen
Twisted sister
Asta Kask
ISAK

Fredag 3 juli
Rydell & Quick
Jill Johnson
Tomas Ledin
Queen Tribute
Finalen i Skaraborgs unga stjärnor (en av mina elever är med - HEJA!!!)
Creedence tribute
The Gloria story

Lördag 4 juli
Kalle Moraeus
Sean Banan
Ola Salo
Europe
Dire straits tribute
H.E.A.T

Ska bli grymt kul!!!
Sedan återstår frågan: ta med kameran eller inte ta med kameran? That´s always the big question...


Ny flytväst ska med i alla fall (varför kan nu fundera på...). Samt inköpta regnponchos. Men det ser just nu ut att bli soooooool!

Inga kommentarer: