torsdag 25 juni 2015

Get to know yourself...

En helt annan utmaning än "alla goda ting är tre"...


1. Min M.
2. Jag är blyg, men kan gömma mig bakom ett mer utåtriktat skal.
3. Min kusin!!!
4. Det beror på. Jag kan vara väldigt osocial i perioder och då är jag nog rätt tråkig att umgås med. Men jag tror att jag är ganska lätt att samarbeta med.
5. Hm... nepp... inte varit aktuellt.
6. Eh, ja, det fick han göra redan efter att vi varit tillsammans en vecka... Sen har det mest varit tvärtom =)
7. Ja det hoppas jag verkligen!
8. M! Igen! :-)
9. Nepp, inte alls. Vilket säkert gör folk i min närhet obekväma emellanåt.
10. Hm... definiera "djupt samtal". Tror det var med min ena A! =)
11. Tre saker jag ser fram emot under 2015
12. Det alternativet måste finnas, av många anledningar.
13. Njaee, men har inte ont av det heller.
14. Nja... Saker och ting händer, och hur vi förklarar dem är egentligen oväsentligt. Det viktiga är att vi tar tillvara det som händer som känns som mirakel.
15. Många bra saker har hänt hittills, och förhoppningsvis fortsätter det så. Trevlig midsommar t.ex.
16. Haha, jaaa! ;-) Fast det var en puss. Kysst någon har jag inte gjort sedan...hm... 1997?
17. Ja, liv i formen av små bakterier osv. Sådant liv tror jag att man kan hitta.
18. Nja... har kontakt med honom på facebook men annars inte. Var ju ganska oskyldigt. =)
19. O jaaa!
20. Japp! Har trevliga grannar!
21. Oj, många... Biter på naglarna. Känslomänniska som lätt fastnar i olika känslolägen. Babblig. Faller för frestelser.
22. Många platser. Men gärna till min moster.
23. Njae, det kan man inte säga.
24. Läsa innan jag somnar.
25. Hm... Hade nog varit lättare att svara på vad jag är bekväm med. Men mina överarmar är jobbigt stora tycker jag, om jag ska välja en sak.
26. Snoozar... =)
27. Nä, det är inget jag tänkt på.
28. Vänner som jag kan vara mig själv med. Både bra och dåliga dagar.
29. Ha, näe. Har inte några direkta ex...
30. Ja, fast det är inte ett måste. Funkar bra ändå. Men vill gärna ha fest! =)
31. Ja, knappt, men det går.
32. Oj... Inte intresserad av just den varianten. Men...hm... Mel Gibson och Rolf Lassgård? ;-)
33. Äsch! Löjligt!
34. Nja... är med och tränar fotboll. Men det kan nog inte räknas.
35. TV utan tvekan. Musik vill jag inte leva utan. TV lever jag nästan utan redan nu.
36. Ja, många. =)
37. Det beror på... jag väntar nog gärna.
38. Ja, den spelar roll men behöver inte vara negativt, tvärtom.
39. Internetaffärer =) så man kan klicka hem det man vill ha.
40. Lärare var ju det yrke jag ville ha. Det är delvis fortfarande det yrke jag vill ha.
41. Ja, men det är inte så enkelt att man bara kan svara ja på den frågan.
42. Att allt är som vanligt. Förmodligen läser jag.
43. Ja, ofta!
44. Havets botten i så fall.
45. Nej, det har jag redan =)
46. Sjukdomar, olyckor, att inte duga
47. Oj... vet inte. Tror jag förtränger sånt. Kommer inte på nåt nu i alla fall.
48. Allt som gör mig glad - kan inte välja ut nåt särskilt.
49. Det händer ju att man gör saker som man inte vill att någon ska upptäcka... men jag kan inte komma på nåt jag gjort just nu.
50. Jag vill för det första bli bra på de språk jag läst; tyska och spanska. Sedan vill jag kunna teckenspråk. Och det vore förbaskat trevligt att kunna flytande franska.


Inga kommentarer: