onsdag 6 maj 2020

Något om mig som jag inte brukar tala om för människor...

...vore väl dumt att skriva här egentligen? Kan ju finnas anledningar till att man inte pratar om det med andra.
Finns ju en hel del teman som man inte brukar prata om. Kanske synd egentligen för troligtvis skulle vi upptäcka att vi har mycket gemensamt. Å andra sidan vill jag ju inte veta allt om alla andra, så varför skulle jag prata om allt om mig?

Hm... vad pratar jag inte med människor om som jag skulle kunna skriva om här?

Jag vet faktiskt inte.

Att jag hatar att åka och handla kläder kanske? Att stå i provrum gör mig totalt apstressad och irriterad. Främst för att man letar och letar och letar och så är det ett plagg av 20 som passar. Sjukt störigt. Så sådana shoppingturer är inte min grej alls. Är en ganska trist väninna på så vis. Eller praktisk väninna beroende hur man ser det. Jag väljer ju hellre att bära andras kläder fram och tillbaka...

Min storlek är ju för övrigt ett ämne jag gärna skämtar bort. Men för mig är det inget kul att visa upp sig i badkläder osv. när man vet att man är stor och känner sig obekväm med det. Man vill ju gärna känna sig snygg. Det gör jag sällan. Fast det är heller inget jag lider särskilt mycket av. Men så är det i alla fall.

Ansiktsbilder kan ju funka fint... särskilt med lite "bra vinklar"...

Inga kommentarer: