söndag 22 februari 2009

Linedance gör mig LYCKLIG!

Idag har vi dansat till en låt som jag gillar massor: Black coffee, och sedan gick denna dans att köra även till Sometimes when we touch. Önskar att jag vore så begåvad att jag skrivit de texterna. Även den svenska översättningen "När vi rör varann" är mycket fin.


Vet inte varför jag gillar den här låten så förbaskat mycket. Men det gör jag i alla fall...



Den här killen e ju bland det häftigaste och coolaste jag sett... så han fick va med för dte var den enda upptempo-versionen jag hittade - och det e ju den vi dansar till.
Susannes version e ju lite mer stillsam. Blir ingen kul dans av det. Men däremot tårdrypande hångelmusik... ;-)





Min favvodans är dock fortfarande "Crazy foot mambo" som vi kör till denna roliga låt (texten är väl en uppmaning till alla er singelherrar out there! Haha! ;-)

Inga kommentarer: