onsdag 11 februari 2009

Min personlighetstyp...

Gjorde ett personlighetstest på www.sonic.se och fick följande resultat:

Saras personlighetstyp:

Entusiastiska, kreativa och idealistiska. Kan göra nästan allt som intresserar dem. Socialt begåvade. Måste leva sitt liv i enlighet med sina värderingar. Entusiastiska inför nya idéer, men blir uttråkade av detaljer. Flexibla och öppna för argument. Många och varierade talanger och fritidsintressen.

Karriärer som skulle kunna passa Sara:

Skådespelare, journalister, skribenter, musiker, konstnärer, konsulter, psykologer, entreprenörer, lärare, personalvetare, politiker, diplomater, TV-reportrar, marknadsförare, forskare, säljare, artister, präster, PR-ansvariga, sociologer, socialarbetare.



Haha... tja... vad tycker ni? Stämmer det? Har tydligen ett jobb som passar mig...

Jag är fruktansvärt tveksam till politiker... Hu då...

Ska gå in på psykologtest och göra några test där också, bara för skoj skull... Kommer säkert visa sig att jag har både AD/HD, autistiska drag och annat spännande. Bara jag inte e psykopat. ;-)

Psykopatisk politiker... Hm... jaa... kanske det... I nåt annat liv...


2 kommentarer:

Anonym sa...

haha, jag ska tydligen egentligen vara dagispersonal (aldrig i livet!), socialarbetare (känns det som man är ibland), läkare, psykolog eller - halleluja! - bibliotekarie!
det var ju skoj ju!
=)

Jenny sa...

Se där! Du har hamnat rätt.