fredag 27 mars 2009

Dagen som idag är och tankar som den väckt...

MAGNUS vann!!! Och jag måste bara säga (förlåt min M) att Magnus Samuelsson - jag dansar gärna med dig när som helst!!! Jag gör gärna vad som helst med dig när som helst! Och skulle du vilja göra ett utvik - så kan jag fota - och bilderna kan vi lägga upp på min blogg. Bara ring! ;-)

Idag drack jag vitt vin och åt räkor. På jobbet! Och fick åka limousine! Det ni!!!

Jag ÄLSKAR musikaler. Det vore en dröm att få vara med i någon nån gång. Helst Mamma Mia... eller kanske en sexy Chicago-roll... eller en bondromantisk och dramatisk roll i Kristina från Duvemåla... eller... eller... eller... ja det finns ju mååånga...

Det är trevligt med komplimanger. Men det är så jävla svårt att tro på dom. Spelar det någon roll egentligen om den som säger komplimangen menar det eller ej? Jag kan ju bara suga åt mig och må bra av det och skita i om den är äkta eller ej???
Fast...nee... det kan jag inte. Jag vill vara äkta. Och jag vill att andra ska vara äkta mot mig. Så säg inget till mig som ni inte menar!!!

I morgon är det linedance som gäller!!! TOLV timmar linedance! Tjohooo! Ska bli så himla kul! Höftrullningar, skaka axlar, vicka höfter, kicka osv. GÖTT!!! Kommer ha bra ont i kroppen på söndag. Men det är det absolut värt!!!

Sen vet jag vart min energi tagit vägen. Min syster har "tagit" den. Jag kan ju inte gärna anklaga henne för stöld - för den har säkert hoppat över frivilligt till henne... men ändå... Jag vill ha den tillbaka. Och kanske kanske att den infinner sig i morgon igen. Under dansen...

"Vad roooligt att du gått ner lite - själv har jag ju gått ner massor nu och det ääääär ju såååå enkelt. Vad braaaa att jag inspirerade dig till detta."

Jomenvisst hörru du. Jätteroligt att du tar åt dig äran. Kossa! Inga fler kommentarer...


Uppiggande...och uppeggande... Klicka här!

1 kommentar:

Ann-sofie sa...

Vitt vin och räkor på JOBBET..... det låter helt okej! Hoppas det blir riktigt kul på dansen idag. Kakan blev uppskattad på mitt jobb, tack för receptet! KRAM