tisdag 3 mars 2009

Kris?

Försenad 30-årskris? För tidig 40-årskris?? Ja, det är frågan...

Nåt är det i alla fall...

Känner mig som 25 och vill helst inte bli en dag äldre än så...

Vill oxå va snygg... men allt jag får av mina tappade kilon är ju en hängigare kropp. F - N!

Jaja... var på box idag och försökte slå min svägerska... ;-) Men det gick väl sådär, haha! Men svettigt blev det! Och kul är det (fast inte lika kul som med Stefan... sorry!) så nu är vi bokade nästa vecka också! =)

Det var då f-n om det inte ska gå att få ordning på den här kroppen nån gång!!!



Behöver jag säga att detta är en favvofilm? A - du måste bara se den! Man blir glad!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för igår!!! Va lite trögt att ta sig upp...slarvade nog lite med stechingen:-( Våra kroppar kommer bli sååå snygga när vi är klara med alla pass:-) Ses på torsda!! kram

Anna sa...

Ja, jag ska ta tag i filmen, tänker inte lämna tillbaks den osedd efter alla år....

Heja på med träningen!!

Kramis

Jenny sa...

Ja heja med träningen! Det lär inte vara nåt häng kvar där så som du håller på. Kram!

Anonym sa...

Tänk inte på åldern ni flickor är ju som vin blir bara bättre ju äldre det är. Hälsningar från en vuxen tonåring. Svempa

hakker sa...

Har fecksat neckellback mä.

Fnissi sa...

Åh, tack för det Hakker!!! Har dy lyssnat? Tyckte du?