tisdag 7 april 2009

RABDIDO!!!


Fredagen den 17 april kl.18.30
kommer Jenny till mig och visar Rabdidos sommarkollektion! Skulle egentligen haft den visningen igår, men sommarkollektionen blev försenad, och jag vill gärna ha i början av kollektionen denna gång så därför fick det bli på en fredag nu, eftersom både jag och Jenny hade bokat annat på vardagkvällarna.

Du ser lite av kollektionen här på min blogg, bilderna är lånade från Rabdidos hemsida och jag rekommenderar att du går in där och kikar på resten. SÅÅ mycket fint! Du är hjärtligt välkommen att vara med under denna kväll. Anmäl dig direkt via en kommentar här på bloggen, eller maila eller ring. Kan du inte komma men ändå vill beställa så är det bara att höra av sig. Kläderna kommer direkt hem till dig via posten, och du betalar via faktura, så det är sååå smidigt.

Än en gång - hjärtligt välkommen till en kul kväll!!!


1 kommentar:

Ann-sofie sa...

vilka tuffa kläder! Jag hittade väldigt lite för vuxna men finns det fler plagg tror du? Hoppas ni har det gött på lovet. kram