söndag 5 april 2009

Till alla gravida!!!

Ja, det är väl ingen nyhet att jag och M vill ha fler barn. Men det verkar inte bli så än i alla fall. Men däremot är det babyboom bland vänner och bekanta i år känns det som - HÄRLIGT! Många gossiga små sötisar att sniffa på och gulla med (och sedan kunna lämna tillbaka när de ska bytas på, när de gallskriker eller inte vill sova, hihi).
Till alla er stolta med bäbisfylld mage - spana in detta linne som jag hittade på www.linuslotta.se

Syns kanske lite dåligt vad det står, men texten är följande:
"This story started with a kiss"

Underbart tycker jag. Hade absolut köpt ett sånt linne. Och det fanns mycket annat kul i mammaväg också. Jag rekommenderar er en titt!

4 kommentarer:

Anonym sa...

trodde M var allergisk mot pussar...

Fnissi sa...

Jo, så är det ju... Men i början när vi var ihop så bet han ihop och ställde upp...Hehe... så our story also started with a kiss... från the very beginning liksom... ;-)

Anonym sa...

Fanns bara i str S...vad tror dom egentligen, finns den någon med strl S när man är gravid?? Andra kläder vara oxå bara S *suck*
Jag vill ha XL...man borde demonsterera eller nått hahaha.

Lina pina

Fnissi sa...

Nej men fyyy va trökigt! Det kollade ju inte jag... suck...
Som sagt - vem är storlek S när man e gravid? Inte många i alla fall...

Jag kan demonstrera med dig!!!