söndag 5 april 2009

Rad-dans...


Idag var det dans igen - LYCKA! Och bättre blir det - för nu är det dans på tisdag också! Tjohoo! =)
Idag lärde vi oss två nya danser

Run around Sue
Dance like you´re the only one

+ gick igenom de gamla och fräschade upp minnet vad gällde "different shoes".



Det är väldigt skönt att höra Carina säga "...och där börjar dansen om!" Ni anar inte vad gott hjärnan reagerar på den frasen. ;-)
Idag funkade det ändå ganska bra tyckte jag... men jag hade noll koll på annat. Tiden t.ex. Och vad jag lovat att fixa under kvällen. Tur att det fanns schyssta linedancande tjejor som hjälpte mig så att allt löste sig. =) TUSEN TACK för det!!!

I morgon ska jag nog träna lite hemma på kvällen tror jag... =) Känner att förkylningen nu släpper och att orken kommer tillbaka.

Sedan tror jag att jag ska försöka dämpa mig lite... Jag tar sån plats. Jag är inte tyst och funderar för mig själv när jag dansar fel eller har svårt att fatta nåt steg. Jag hörs... Jag syns...
Jag tar plats. Jag ska försöka att göra det i mindre skala. Man måste ju inte höras bara för att man dansar fel. :)

Nu ska jag lägga mig och drömma om maratondanser... =)

Inga kommentarer: