söndag 12 juni 2011

Ett Foto I Timmen

Idag var det dags för EFIT - ett foto i timmen. Roligt, men jag fick ställa mitt mobillarm timme för timme, annars hade jag garanterat glömt. =)


10.00 - sen frukost och lite fotoredigering. Var ganska trött då vi var hemma efter två på natten... ZzzZzz...

11.00 - M bestämde sig för att klippa gräs. Det doftar sååå gott!

12.00 - dags att göra i ordning sig för lunch hos svärmor. Ny prickig klänning!

13.00 - Lunch hos svärmor & svärfar.

14.00 - Jag och Mallan gick ut och lekte med Millan en stund.

15.00 - dags att åka hem igen!

16.00 - Jobb blir mycket trevligare när man kan sitta utomhus! =)

17.00 - konstaterar att det är mycket plommonkart på trädet i år! Hurra! Konstaterar sedan att när det blåser så ramlar fler och fler av dem ner mot backen. Suck!

18.00 - På väg till jobbet!

19.00 - Kvar på jobbet...

20.00 - Bestämde mig för att rensa bort ogräset som jag först trodde skulle bli mina stockrosor... men icke...

21.00 - Bakar smörgåstårtebottnar till torsdagens skolavslutningsfest!

22.00 - städar av bordet, som enligt sambon inte syns... Han har rätt, men dte tänker jag inte erkänna! =) 

Inga kommentarer: