torsdag 11 augusti 2011

Fler kändisar är avlyssnade...

Idag har jag lyssnat på fler sommarpratare medan jag organiserat inför jobbstarten. Det har gått bra förutom att jag lagt mitt schema på nåt bra ställe... Hm...

Bäst idag var helt klart Babben och Maria W! Jag kände igen mig en del i Babbens tonårstid som mest handlade om olycklig kärlek och övervikt, har ju nyligen gått igenom mina gamla dagböcker och inser att jag lade oerhört mycket energi på just de sakerna... Maria Wetterstrand vill jag ha som utbildningsminister! Tänk om det var hon och inte Björklund - vilken skillnad det skulle vara!!!

* Njae...
** Ok!
*** Missa inte den här!



 
 
AUGUSTI
Birgitta Ohlsson
Leif Mannerström
Alice Bah Kuhnke
Owe Wikström
Patrik Sjöberg **
Yukiko Duke
Håkan Juholt
Vicky von der Lancken
Daniel Adams-Ray
Cecilia Forss
Barbro Osher
Johan Wester
Cecilia Uddén
Karl Ove Knausgård
Ubah Musse
Ann Olivecrona
Bengt Palmers
Gina Dirawi
Petra Marklund
Ghita Nørby
Leif GW Persson

1 kommentar:

Jenny sa...

Ja, vad skarp Maria är! Jag hade inte haft nåt emot henne som statsminister t.o.m.