torsdag 11 augusti 2011

Heta avslöjanden... ;-D

10 saker om dig själv
1. Är pedagog
2. Älskar att pyssla
3. Har ett eget bibliotek
4. Mamma till Mallan
5. Bor i liten by på landet - trivs kanon!
6. Går ingenstans utan min Nikon
7. Har en hög med bloggar
8. Har mamma, pappa och lillasyster
9. Bor ihop med en reservdelsman <3
10. Har världens finaste hund!

9 saker du gjort
1. Badat i havet i somras
2. Badat i åna (Tidan) i somras
3. Badat i Vättern i somras
4. Badat i Vänern i somras
5. Tävlat i linedance iklädd "Bunny-suit"
6. Jobbat som städerska på anstalten i Tidaholm
7. Fotograferat ett vilt lodjur
8. Sjungit med gruppen BeFour och spelat in en skiva
9. lagt ut ett flertal geocacher...

8 saker som får dig att "falla"
1. Uttrycksfulla ögon
2. Humor
3. Ärlighet
4. "riktiga arbetskarlar" ;-D
5. Närhet
6. Ödmjukhet
7. Spänning
8. Barnasinne och förmåga att bjuda på sig själv


7 saker som du tänker på ofta 

1. Min familj
2. Fotomotiv
3. Mitt jobb
4. Mina elever
5. Vänner och bekanta
6. Saker som kan hända...
7. Mat

6 saker du vill säga till olika personer just nu
1. Jag älskar er!
2. Ska vi träffas snart?
3. Vill du komma hit på en fika?
4. VÄLKOMMEN!
5. Du är viktig för mig!
6. GRATTIS!

5 personer du träffat senaste 7 dagarna (utöver familjen då kanske)1. Fam i Rör´t
2. Fam. N/S
3. Fotbollstränaren T
4. Fam. Å
5. Patricia! ;-)

4 smileys som beskriver ditt liv just nu
1. ♥
2. ;-D
3.:-D
4. :-S

3 saker du blir avtänd av
1. Äcklig lukt
2. Inskränkthet
3. Torrisar

2 saker du ska göra imorgon
1. Lyssna på sommarpratare
2. Slappa och njuta av "sista" semesterdagen

1 erkännande
Jag skulle inte ha nåt emot att vara ledig ett helt år... Det känns så lååångt tills nästa sommar. Men... jag älskar mitt jobb. Dock har jag inga bekymmer med att sysselsätta mig när jag är ledig... =)

Inga kommentarer: