söndag 28 augusti 2011

Förra veckans danser...

Förra söndagen började linedancekurserna igen - HURRAAA! Vi började med att repetera vårens danser, så när det var dags för kursen så var jag redan trött, hihi! Men det var två sköna danser, som dock gjorde mig lite snurrig... Får nog grunna på om jag kan ta bort lite snurrar (och titta framåt hela tiden...)

Devotion - en dans till en Sanna Nielsen-låt av Maggie Gallagher som brukar göra bra danser


Alabama Slammin´ - en skön modern countrylåt och en rolig dans!

2 kommentarer:

Björk sa...

Gud vad jag är glad att jag inte började med något sådant!!! Hade fasen inte kommit ihåg ett steg, kordination... VAD ÄR DET!!! Fast det ser både kul och häftigt ut!!!!

Fnissi sa...

Det är KUL och häftigt att dansa ihop med andra - men ibland undrar man vart hjärnan blivit av...för den är uppenbarligen inte alltid med på dansträningen... =)