lördag 5 november 2011

Bowling är kul!

Vi var och bowlade på Arenan  - M hade fått det i 40-årspresent! =) Riktigt kul! Inte helt oväntad gick bowlingmästartiteln till grabben som tränar armen varje vecka. Han kommer gå långt om hans bowlingintresse håller i sig!
Vi andra var glada om klotet höll sig ifrån rännan. Faktiskt är jag riktigt glad för jag kom bara en poäng från han som brukar dominera bowlingbanan när vi spelar. Och jag slog några strike oxå! =)




Kollar man på de här fotona så kan man undra om vi var särskilt sociala? ;-D


Det var god mat på O´Learys, och hockey på alla tv-skärmar till de flestas glädje. =) Som ni kan se i bildspelet ovan var det REJÄLA desserter, och jag höll nästan på att ramla i dessertdiket. Men tack vare en kommentar i rätt riktning så nöjde jag mig med en Cappucino - och den var goood! Och så slapp jag bli proppmätt! Tack för hjälpen!


Tack för en riktigt trevlig kväll!

1 kommentar:

hakker sa...

Det var mycket trevligt! Det får vi göra oftare - kanske varje år om vi kan hitta en lucka... ;)