måndag 28 november 2011

Guldbrev

Eftersom jag är Buzzador får jag titt som tätt olika uppdrag. Det kan vara att testa olika produkter och tjänster. Den här gången handlar det om att testa tjänsten Guldbrev, där man anmäler sig på hemsidan - får ett guldbrev (en säkerhetspåse) skickat hem till brevlådan och sedan lägger man i sina smycken och skickar iväg det förfrankerade kuvertet. Efter några dagar får man besked om hur mycket de värderat det till och sedan hamnar pengarna på det konto man uppgett. Smidigt! Själv har jag inte så mycket guld - är rätt dålig på att använda smycken överhuvudtaget. Men jag hade två örhängen som en gång ingått i två par, men numera var singlar. Man kan ju ha udda örhängen, men de blir sällan använda - så jag skickade in dom i fredags. Idag fick jag beskedet att guldet värderats till 481 kr. GÖTT!!! Ännu mer julklappspengar! =)


Bilden är lånad från Guldbrev.se
Guldbrev AB är ett svenskt aktiebolag som grundades 2008. Idag har de över 38 000 kunder i Skandinavien samt det högsta kreditbetyg som går att ha för ett företag som ännu inte varit verksamt i 10 år. Guldbrevs grundprincip är att du som kund ska få pengarna inom 24 timmar efter att guldet värderats, förutsatt att Guldbrev fått in ditt kontonummer i samband med att försändelsen kommit in.

Nu kan du få ett kanonerbjudande som ger tio kronor  mer per gram! Använd den här länken:


Nu ska jag klicka hem en ny cellphone to my daughter (om ni undrar över svengelskan så beror det på att dottern eventuellt läser den här bloggen). Blir en bra bonusjulklapp för henne - som ju egentligen redan fått sin julklapp i och med att hon fick sitt pingisbord. Bra med extra pengar ibland! =)

Bilden är hämtad från Fotoakuten


Inga kommentarer: