torsdag 10 november 2011

Dagens vikt

Idag var det dags för vägning igen, och jag säger som jag sagt förut: Utan den där speciella scanningsvågen så skulle jag inte orka kämpa på. Hade jag bara ställt mig på en vanlig våg idag - då hade jag förmodligen tagit upp den, kastat den i väggen och gått gråtande därifrån. MEN, nu fick jag ju se att muskelvikten ökat bra, vattenprocenten också, och då är det braaa! (Är ni intresserade av mina "siffror" kan ni kika under fliken "Viktigt!") Faktiskt bättre än om jag hade gått ner och muskelmassan inte ändrat sig. För ju mer muskler desto bättre förbränning.

Inom kort kommer det finnas möjlighet att väga sig på en sådan scanningsvåg hemma hos mig. Precis som det gör för mig så kostar det 150:-/vägning. Handlar man Herbalifeprodukter samtidigt så är vägningen gratis. Hör av dig om du är intresserad/vill testa!


Inga kommentarer: