söndag 29 juli 2012

Telefonsamtal

- Polisen!
- Ja det här är Fnissi. Jag vill anmäla ett brott.
- Vad rör det sig om?
- Intrång i min fastighet, stöld och övergrepp.
- Oj, vad har hänt?
- Jo, dom tog sig in i mitt hem, eller rättare sagt - de har tagit sig in i mitt hem nu under en längre period.
- Är det många?
- Ja, säkert 50 varje natt.
- Kära nån, vad händer då?
- De väntar tills jag sover och sedan ger de sig på mig. Hela jag blir märkt av deras övergrepp. Jag känner mig djupt kränkt!
- Det förstår jag! Kan du beskriva gärningsmännen?
- Jag vet ju inte om det är män, för det är mörkt och jag sover ju. Men när jag vaknar på morgonen märks det tydligt att de varit framme.
- Hur har de tagit sig in i din fastighet?
- Ja, via ventiler främst tror jag.
- Ventiler? Hm... det låter konstigt. Du sa att du också ville anmäla en stöld - vad är det de har tagit?
- Mitt blod!



2 kommentarer:

Nybo-arna sa...

Så är det att vara attraktiv =)))
Undrar du så verkar mitt blod vara
tilltalande också :(( Tvi vale....

mumsan sa...

ha ha den var rolig kramar mumsan