tisdag 16 juli 2013

Rolig sida att shoppa på

Syrran tipsade mig om en rolig shoppingsida som heter Kitsch.se - där fanns det massor av kul grejer! Mallan fick lite grejer därifrån när hon fyllde år, och det kan nog bli lite presenter därifrån framöver. Massor av roliga saker!

Vad har jag annars gjort idag då? Jo, faktum är att jag nått botten på vårt tvättberg. Och jag överdriver inte när jag skriver att kläderna i botten nog lades i högen i februari. Det låter säkert heeeelt otroligt för er som har bra rutin på er tvättning, men jag tycker att jag oftast bara hinner tvätta det som är mest akut hela tiden, främst träningskläder...
Så nu är det klart, och hur länge får man glädjas åt det då? Typ en halv dag, innan det börjar växa igen, det där tvättberget. Circle of life? ;-)


Inga kommentarer: