torsdag 18 juli 2013

Uppdatering på sommarpratarna i P1

Har nu hunnit lyssna ikapp årets sommarpratare - och jag vet inte om det är jag som är extra blödig eller om det i år är väldigt mycket prat med extra tänkvärt och känslomässigt innehåll. Tror nämligen inte att jag kunnat lyssna på ett enda av de program som varit hittills utan att få en klump i halsen och tårar som vällt fram i ögonen.
Det finns så många livshistorier att berätta, så mycket intressant att ta del av.
Vad skulle jag prata om i mitt eget sommarprogram? Ingen aning faktiskt. Jag skulle få totalstopp i hjärnan och akut prestationsångest av den allvarligaste sorten och inte få fram nåt vettigt. Jag håller mig till att skriva oväsentligheter här istället. :-)

Brukar ju sätta "betyg" på sommarpratarna utifrån hur jag upplever deras sommarprat och om dte är något jag minns lite extra mycket. Ett gott betyg är när det gått en längre tid och man fortfarande minns vad de pratade om...

* Nja...
** Ok
*** Bra
**** Riktigt bra
***** MISSA ABSOLUT INTE!!!



JUNI
22 Jonas Gardell *****
23 Maja Ivarsson ****
24 Liv Strömquist ***
25 Lasse Kronér ****
26 Katarina Gospic ***
28 Sarah Dawn Finer ****
29 Carolina Gynning ****
30 Kristian Gidlund *****
JULI
Pelle Holmberg ****
Peter Schéle ***
Filip Hammar ****
Mikael Niemi ***
Leo Razzak ****
Sarita Skagnes ****
10 Henrik Lundqvist ****
12 Louise Linder *****
15 Ingemar Eliasson ****
16 Annika Andersson ****
17 Martha Ehlin ****
29 Li Pamp
AUGUSTI

1 kommentar:

zätabe sa...

tack för betygen, nu kan jag ju fortsätta med de som du har satt fyra på, jag tror att jag tycker ungefär som du
Kram