onsdag 1 januari 2014

Insamlingen klar!

Nu är min insamling i hamn. Ett helt år har gått, och jag vill tacka alla som varit med och bidragit till insamlingen på olika sätt! Målet var att samla in 10.000 kronor - men det blev 11.000! Pengar som verkligen behövs, och kanske inte en jättesumma om man ser till min enskilda insamling. Men ni vet, många bäckar små! Vi är många som haft och har insamlingar  - och då blir det mycket pengar.
Min insamling tar slut nu, och istället finns många andra insamlingar att stötta. Bland annat har Kajsas släkting (moster tror jag) en insamling där man kan köpa ett fint Kajsasmycke i form av en silverängel, eller jättefina armband.
Än en gång - VARMT TACK alla ni som hjälpt till!

Sedan var det ju så att alla som skänkte pengar i December var med i en utlottning. Mallan hjälpte mig att dra, och M fick vara lotterikontrollant! =) Endast en av vinnarna hade önskat vinst, så bland de övriga lottade vi vilken vinst de fick. Vinnarna kan höra av sig till mig via mail så löser vi hur vinsterna levereras. saraa696@gmail.com

GRATTIS till vinnarna:


Fam. Hillman - idrottsrabatten
(häfte med rabattkuponger för hela Skaraborg)

Annie Axelsson - 2 deckare av James Patterson

Anna & Martin - lavendelängel



Annsofie & Thomas
- rosa skålar från Tupperware
Zenita Brutho - barnmössa
Iréne Banck - necessär











STORT TACK till Ida Henrysson som bidrog med två vinster till utlottningen!

Tack alla givare

Signe Joelsson
Fnissi
Rebecca Eriksson
Jenny Evaldsson Högberg
Sara
Sara
Ingrid Österström
Anna J
Kenneth Fritzon
Iréne Banck
Anna-Lena Göthberg
Ann-Christine Banck
Anita Banck
Anette Fritzon
Linda Sundelius
Sara Ekström
Lotta Gustafsson
Carina, Patric, Lennart
Linda Carlsson
Anette Fritzon
Sara
Eva Söhrman
Stina och Johan Banck
Kitty Söhrman
Kacke Söhrman
Hasse Claesson
AnnCathrine Carlén Liljedahl
Ann-sofie och Thomas
Ann Fransson
Ann Fransson
Sara Ahlin
Sara Ahlin
Zenita Brutho
Iréne Banck
Rosmarie Ahlin
Annie Axelsson
M,V,S,W Hillman
Anna & Martin
Fam Eriksson
Maria Bergström
Karin Fjällström
Kerstin

Inga kommentarer: