måndag 24 februari 2014

Måndagar

Måndagar är man extra seg på morgonen. Sedan går min dag i ett himla tempo fram till klockan ett och då brukar jag få en stund med egen planering innan det är möten. Men inte idag. Idag körde det på fram till klockan fem.
Måndagar när man kommer hem runt halv sex - sex, så brukar det vara matlagning och lite plockande i köket som gäller. Så även idag, fast jag och M gick faktiskt en promenad med Millan först också.
När Mallan kommer hem från pingisen på måndagar så duschar hon, sen äter vi och sen är det ju nästan dags att lägga sig känns det som. Så måndagstrött brukar jag vara.
Men jag jobbar lite, och sedan när jag är redo för sängen så börjar "Game of thrones". Det kan man inte missa, så därför håller jag mig vaken en stund till för att till sist stupa i säng.
Jag som annars brukar vara kvällsmänniska (eller nattuggla om man hellre tycker det).
Men inte på måndagar.

Bilden är lånad från denna sida.

Inga kommentarer: