fredag 14 februari 2014

Alla hjärtans dag

Vad passar bättre på alla HJÄRTANS dag än att besöka sin pappa på sjukhuset. Han har precis opererat in en pacemaker så att hans HJÄRTA fungerar bättre. Han hade bättre färg i ansiktet än han haft på länge. Det var skönt att se!
Hans HJÄRTA har varit med om så mycket, och det har förstås påverkat familjens HJÄRTAN på många olika sätt också.
Så idag avslutar jag dagen med att sätta in lite pengar på HJÄRT & Lungfonden. Tacksam att min pappa fått en massa "bonusår". Hans hjärta stannade nämligen december 1992 (tror jag det var... jag gick i åttan om jag minns rätt... men det kan ha varit december 1991 också...) vid en kraftig HJÄRTinfarkt. Som tur är inträffadeHJÄRTstoppet på sjukhuset så de kunde kicka igång det med en HJÄRTstartare.


Inga kommentarer: